fbpx
loader image

O nas

Od wielu lat świadczymy usługi księgowości oraz controllingu i doradztwa dla firm. Z biegiem czasu nasze usługi stawały się coraz bardziej komplementarne, a klienci wspólni, przez co w 2020 roku zdecydowaliśmy się połączyć siły.

Założyliśmy spółkę i świadczymy razem usługę księgowo-kadrową ze wsparciem w zakresie raportów zarządczych i doradztwa biznesowego. Gospodarka jest coraz bardziej konkurencyjna i jeśli firma chce odnieść sukces potrzebuje profesjonalnych i doświadczonych partnerów oraz nowoczesnych rozwiązań. Oferujemy swoją pomoc zarówno dla przedsiębiorców od lat działających na rynku, jak i nowych firm.

Zespół TAX&MORE

Nasz zespół to Główna Księgowa, Dyrektor finansowy oraz dwie osoby na stanowisku specjalisty i młodszego specjalisty. Współpracujemy z radcą prawnym oraz kancelarią specjalizującą się w obsłudze spółek (m.in. rejestracja spółek w Polsce i za granicą).

Nie jesteśmy i nie planujemy być dużą firmą, naszym celem jest bowiem indywidualne podejście do klienta, które umożliwia jak największe wsparcie przedsiębiorcy w realizacji zamierzonych celów i wypracowywaniu jak najlepszych wyników. Zapraszamy do współpracy.

Taxmore o nas

Natalia Porębska

Główna księgowa

• W 2013 roku założyłam własną działalność gospodarczą i od tej pory nieprzerwanie poszerzam zakres wiedzy i kompetencji
• Po ukończeniu studiów na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu na kierunku Informatyka i Ekonometria edukację uzupełniałam na studiach podyplomowych o specjalności: Rachunkowość, a wiedzę tam zdobytą rozszerzałam na kursach Stowarzyszenia Księgowych w Polsce uzyskując w 2015 roku certyfikat Specjalisty ds. księgowości, a w 2017 roku Certyfikat Głównej Księgowej
• Swoje doświadczenie zawodowe zaczęłam zdobywać już w 2013 roku, najpierw na praktykach i stażu w 10-osobowym biurze rachunkowym, a dwa lata później na stanowisku samodzielnej księgowej w centrum finansowo-księgowym zatrudniającym ponad 70 osób i obsługującym ponad 200 klientów
• Współpracuję zarówno z firmami jednoosobowymi, MŚP jak i dużymi czy stowarzyszeniami, z różnych branż (usługowe, produkcyjne i handlowe), które świadczą swoje usługi na terenie całej Unii Europejskiej
• Przykładam dużą wagę do jakości usług, czegopotwierdzeniem są pozytywnie zakończone kontrole oraz audyty sprawozdań finansowych

Łukasz Porębski

Prezes Zarządu, Dyrektor finansowy na godziny

• W 2010 roku założyłem swoją firmę, która zajmuje się controlligiem, zarządzaniem finansami i consultingiem
• Przez ponad 13 lat współpracowałem z kilkunastoma firmami z sektora usługowego i handlowego z różnych branż, o różnej specyfice i skali – od małych spółek internetowych po duże z obrotami ponad 2 mld zł i zatrudniającymi 3 tys. osób (w tym 5 lata doświadczenia w pracy w Pionie Finansowym GK Neonet). W części podmiotów pełniłem funkcje Wiceprezesa Zarządu, Dyrektora finansowego, Dyrektora Działu Zarządzania Cenami/Przychodami, Dyrektora Działu Analiz, Kierownika Kontrolingu E-Commerce czy Kierownika ds. Strategii i Rozwoju, w niektórych wdrożyłem od zera system raportowania i controllingu oraz nowe procedury. Zarządzałem też 6-osobowym zespołem analityków. Praca w dużej organizacji, gdzie zespoły controllingu liczyły kilkadziesiąt osób pozwoliła mi na znaczne poszerzenie horyzontów, naukę najlepszych praktyk, a także poznanie różnych punktów widzenia.
• Po ukończeniu studiów na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu na kierunku Informatyka i Ekonometria edukację uzupełniałem na studiach podyplomowych: Controlling i Rachunkowość Zarządcza (2013 rok) oraz MS Excel w controllingu dla zaawansowanych (2014 rok), również na UE we Wrocławiu
• Przeczytałem mnóstwo książek o tematyce biznesowej i finansowej oraz uczestniczyłem w licznych kursach, szkoleniach i warsztatach, m.in.: „Organizacja systemu, rachunek kosztów, budżetowanie i analiza” (BDO), „Analiza finansowa firmy w Excelu” (BDO), „Optymalizacja podatkowa”, „Kurs na Biegłego rewidenta” (poziom 1-4, CEE – zdane 2 egz.), „Pricing Management” (Pwc i warsztaty Trio Conf), Kurs sprzedaży, Warsztaty E-Commerce i Omnichannel, Kurs reklam Facebooka i Google oraz liczne szkolenia z wyceny i inwestowania
• Mam certyfikat Kontrola Finansowego (zawód Specjalista ds. controllingu) oraz licencję Maklera Papierów Wartościowych (aktywny inwestor)
• Biegle posługuję się Excelem (w tym programowanie w VBA) oraz współpracuję z dużym hurtowniami danych (zapytania SQL)

Nasze atuty

Grono naszych klientów stale się powiększa, głównie dzięki poleceniom (90% naszych klientów stanowią klienci pozyskani z rekomendacji!), co świadczy wprost o nastawieniu na potrzeby klienta i wysokim poziomie merytorycznym.

Jesteśmy z Wrocławia, jednak chętnie podejmiemy się współpracy z firmami z całego województwa dolnośląskiego i opolskiego, a mając na uwadze dzisiejsze możliwości komunikacyjne (współpraca zdalna) – tak naprawdę z każdego miejsca w Polsce.

Porady, aktualności i ciekawostki