Zewnętrzny CFO

Usługa zewnętrznego dyrektora finansowego

Brak bieżących i rzetelnych informacji zarządczych stanowi często barierę szybkiego rozwoju firm. Dzięki współpracy z profesjonalnym doradcą dowiesz się ile zarabia firma i poszczególne linie produktowe, zaczniesz lepiej planować oraz kontrolować koszty i przepływy pieniężne. Otrzymasz obiektywną ocenę finansów od osoby z zewnątrz, która patrzy na dane z dystansem. Pomożemy poukładać finanse i procesy wewnętrzne, a następnie przygotować zrozumiałe raporty. Dzięki dostępowi do specjalistycznej wiedzy i doświadczenia rozwój firmy będzie mógł być bardziej efektywny.

Naszą usługę polecamy szczególnie mikro i małym firmom (już od 1,5-2 mln zł przychodów oraz kilku pracowników), które chcą poprawić wyniki finansowe i usprawnić procesy biznesowe za ułamek pensji etatowego dyrektora finansowego. Obserwujemy bowiem, że sporo firm ze względu na wzrost skali posiada niewystarczające raporty, bez szczegółowej rentowności czy analizy płynności lub gdzie zarząd poświęca dużo czasu na ręczną pracę przy finansach zamiast skupić się na rozwoju biznesu i wzroście wartości firmy – w efekcie często decyzje opierają się na intuicji zamiast danych. Natomiast dobrze poukładane finanse dają poczucie bezpieczeństwa, spokoju i kontroli nad tym co się dzieje w firmie (lepszy sen), lepsze możliwości planowania, większą precyzję ruchów biznesowych, a także szansę na wyciśnięcie z biznesu więcej wartości / zwrotu z inwestycji.

Jeśli zastanawiasz się czy Twojej firmie potrzebny jest CFO zapraszamy do artykułów na blogu: Rola CFO w firmie i korzyści z posiadania zewnętrznego Dyrektora finansowego oraz Zalety wdrożenia systemu controllingu.

Zakres wsparcia CFO na godziny:

„Po wprowadzeniu rozwiązań zaproponowanych przez Łukasza czuję, że mam kontrolę nad finansami firmy, a wyciągane cyklicznie wnioski wpływają na kierunek rozwoju agencji i planowanie decyzji strategicznych. Zachęcam wszystkich do zaufania Łukaszowi i wprowadzenia swoich finansów na wyższy poziom.”
Paweł Wach, Robimy Social Media

Działaj skuteczniej w oparciu o liczby, a nie przeczucia.

Porady, aktualności i ciekawostki